vilken jävla tråkig onsdag

jobbade igår kväll. Vilket resulterade till att sova hemma. Vaknade vid halv 12 och har iprincip legat framför tvn sedan dess. Har iochförsig gjort våfflor med mammsen också. Det är ju våffeldagen idag. Nu sitter jag o stirrar vid datorn och börjar få så där lite panik över vad jag ska hitta på.

Tittade iallfall på lite bilder. Hittade 2 st bilder som jag ska lägga ut för att dem är så himla härliga o får mig att vilja skrika efter sommaren och så en mindre härlig bild. Eller kanske tvärtom. En mycket härligare bild. En bild från i lördagskväll. När vi drack alldeles för mycket alkohol och från en kväll som jag minns ungefär 20 minuter sammanlagt av. Dock vet jag en sak. Vi hade kul!

 


Alan längst in, gabbe, mika, (vänster) Nico längst in, jag och så någon personal? (höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0