Sleep tight mr T

nu är jag hemma. Det är då tiden för bloggandet oftast existerar. En timme innan jag börjar jobba. En halv timme innan maten är klar.

Som ni nog har förstått så är det inte särskiltl mycket jobb just nu. Ja, jag söker ju såklart nya jobb. Ganska ofta. Den här veckan har jag iallafall tre dagar på aronsborg. Och det är ju inte helt fel. Det jobbiga är ju bara att jag ska vara hemma tills på fredag nu. Ja, jag jobbar ju kväll. Tisdag, onsdag o torsdag. Det kommer vara ovant. Var en evighet sedan jag var hemma sålänge utan M.

Igår började vi läsa en ny bok. Ja jag har nog inte berättat om den förra ens? Jag fick Godnatt Mr Tom av michaels föräldrar i Julklapp. Det är alltså en bok. Vi kom på den briljanta idén med högläsning och fann genast ett nytt intresse! ca 375(?) sidor. Varannat kapitel var. Vi läste på dagarna efter mikas jobb och på kvällarna innan läggdags. En helt underbart fantastisk bok som alla borde läsa!  Men som sagt. Vi fann ett nytt intresse. Boken lästes ur för typ en månad sedan och igår började vi, på samma sätt att läsa -  Män som hatar kvinnor. Kom på att det kan vara spännande att för en gång skull läsa boken innan man ser filmen.

I helgen var det vernisage på nybrogatan. Peders syster Sara ställde ut. Mycket fina tavlor.Om ni inte har sett bilderna på face så kolla inte heller. För dom är skit fula. Ja. Allt utom tavlorna såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0