söka jobb

Nu var det ett tag sedan sist. ja, det blir ju lätt så. Hm,.. får se nu? Ja. Det var bannemig en vecka sedan sist!


Till och börja med. Middagen i fredags blev inställd. Solveig åkte på vinterkräksjukan :/ Inte så nice. Istället så åkte jag själv till M på eftermiddagen och vi åt middag o drack lite vin. Jag hade väldigt ont i kroppen och i huvudet. Kände mig trött och dåsig. Ändå bestämde vi oss för att åka upp till centrum, GC en sväng. Träffa lite folk o dricka lite mera vin. Blev inte särskillt långvariga. Jag mådde sämre med tiden satsäga så vid stängning (kl 1) åkte vi hem och la oss. Hela lördagen mådde jag jätte dåligt. Mådde illa o massa jobbiga saker. Vi tog tempen, Ingen feber för min del. Mika tog också tempen.. han hade feber. Det var jobbigt. Det var ju JAG som var sjuk! Lördagkvällen jobbade mika litegranna så jag låg hemma där i soffan o halvsov/ halv tittade på tv. Mådde inte alls bra.. Söndag blev bättre för både mig o mika men på måndagen åkte mika på feber på rikigt och fick åka hem från jobbet på dagen. Det var synd. Speciellt eftersom att jag jobbade kväll och var tvungen att åka hem.

Måndagkväll på jobbet. TV 4 var gästerna och temat var robinson! Det var roligt. Dom hade "körslaget" och vi var dommare. Fick stå på scen inför 200 pers. Jag hade typ blåsor på händerna efter den kvällen. Öppnade ungefär 50 st vinflaskor på raken. ajaj.. Tis, ons var det jobba dag som gällde. Det var länge sen. Roligt att träffa dag personalen. Igår jobbade jag från 8 till 19. Jag är fortfarande trött. Alltså, jobbade till nästan 1 mån kväll, 8-15 tis o 8-19 ons. Jag är inte van att gå upp 7 på morgonen. Det var typ ett halvår sedan sist :p

Igår efter jobbet kom jag iallafall hit igen (till m) o han höll på att laga middag! Åh jätte fina servetter av hjärtan hade han vikt! Cornflakes kyckling, pasta o grönpeppar sås blidde det. Och lite vin. Mm.. skönt att vara ledig! Efter middagen miggade vi ett tag innan vi lade oss, relativt tidigt.

Imorgon ska vi nog bjuda hem några hit tror jag. Vi är ju själva här tills på lördag. idag har jag skickat in 2 jobb ansökningar. Det känns bra o dåligt på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0