rysningar

ååh! jag får rysningar av att titta på alla bilderna. Så jälva många minnen! Gud. Jag saknar mina tjejer! Jag måste verkligen skärpa mig! Vi måste måste måste ses oftare. Det gör ont och känns bra på samma gång när man tittar tillbaka på alla kvällarna. Vi har haft så sjukt jälva roligt. Och det saknar jag! SÅ mycket! Nu ska jag ta tag i detta. Styra.. Ví måste samlas hemma hos mig, sminka oss.. dricka vin.. sminka oss mera.. fixa håren .. dicka mera vin. Behöva gå men inte göra det.. Komma seeent ut.. någon timme innan stängning. åhh. nu måste vi styra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter helt jävla underbart! Ska vi bestämma dag snart? :D Saknar dej hjärtat! <3

2009-02-02 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0