Rubrik

Hur lätt är det att blogga varje dag? Ska man ha något nytt att berätta om, vaaarje dag?

Om man ska hålla sig uppdaterad så får man nog nöja sig med att berätta något halvdant. Ja, något ganska sådär ointressant..

Tisdag, och fortfarande ledig. Ledig tills torsdag. Skönt. Och dötrisst. Jag får ju vara hos Mika iallafall. Men han jobbar ju om dagarna.. o så sitter jag här. Vid datorn och har ¨jätte roooligt.. Icke. Kanske börjar jag plugga. Kanske ringer jag komvux idag och skriver in mig på ett par kurser. Men isåfall i kungsängen. Får man gå på komvux i kungsängen om man bor i Bålsta? Skulle knappast tro det.. Men jag är ju här.. hela tiden, typ.. så i bålsta kan jag ju inte gå.. o dessutom väntar vi ju på lägenhet här i k-s så det skulle ju bli jobbigt om vi ska flytta om några månader..  Söka nytt jobb,. det är väl en förövrigt bra idé.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0