01.44

är klockan och jag kom för exakt en kvart sedan innanför dörren. Har hunnit hänga av mig, tagit en rikigt snabb dusch och borstat tänderna. Trots en lyckad och relativt rolig kväll på jobbet, är jag allt annat än glad. Slutade försent för att hinna med sista tåget, vilket är as sämst. Krypa ner hos michael får man icke göra ikväll. Nej.. inte det.. Jag låter säkert som en gnälig liten patetisk skitunge, men det är så förbannat tråkigt och svårt att ligga själv i en säng när man har blivit så fruktansvärt bortskämd av något annat.. 

idag var det en magiker på jobbet. Det var iallafall roligt. Jag nästan grät av skratt. Det var alltså underhållning till gästerna. Och eftersom att vi alltid måste finnas tillhands, och inte kan springa runt i köket så "måste" vi också se på. Bra grej va?

Förutom att jobba har jag också hunnit med ett par andra grejer idag. Det var skönt att komma utanför dörren typ, första gången på hela veckan. Ställde klockan på 10.30 imorse. Var hemma hos Mika så för att hinna vakna, fixa mig o ta mig till bålsta innan kl 1 så var det behövligt. Mötte upp Linda för en lunch på Café Valhall. Sallad..mm.. Det var uuur trevligt att umgås lite med henne, snacka lite skit o planera lite skojsiga saker för kommande.... ;) Efter lunchen körde den snälla ungen mig till Statiol där Andrea gjorde naglar på mig. Ja, på salongen på gymmet alltså. Inte på Statoil. Första gången i livet som jag har sånadär gelenaglar och det känns helskumt! Känner mig helt handikappad!  Men ack så vacker ;)

Imorn ska mamma o peder hem till mika o äta middag o spela spel. Det ska bli skoj. Jag åker nog tidigare dock. Kan inte hålla mig borta tills 7. Och så måste jag nog välkommna gästerna ;)

Nej.. jag måste sova.. eller söka jobb.. eller sova? Söka jobb?? Jag vet inte.. Vi ses! Godnatt POK!!




Söta tjejen o jag på nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0