Helgens bravader

ja, en rikigt långhelg har det blivit för mig! Jo, jag är ju typ nästan arbetslös så det är lov hela veckan ;) Det är ju inte helt fel! Eller??? :/

Har blivit en massa vin drickande dock. 3 dagar i rad. Och det är ju inte helt okej. Har latjat i stinsen med Leyla, ätit god mat o utklassat mamma och peder i chicago. Jag har även haft en underbar vinkväll med älsklingstjejerna hos maddo! Mika kom till maddo senare på kvällen, så vi fick sova ihop iallafall. Och det var as nice. Åkte hem i torsdags o träffade inte han fören lördag kväll, så ni kan ju tänka er! :p En heeeeel great helg. Helt klart!

Imorgon ska jag till tandläkaren o borra. Jag tror det iallafall. Ska ringa o fråga. Jag är rädd.

Sen ska jag söka jobb.. mera..

Gun ringde mig här om dagen ( Hovmästaren)

- Kan du jobba nästa lördag?
- Den 14?
- Ja
- Alla hjärtansdag??
- ja...
- Alla hjärtans dag Gun? Kväll?
- ja..*skattar*
- Nej, absolut inte!


Kommentarer
Postat av: Linda

2 års dag ida :) hihi

2009-02-11 @ 13:39:55
URL: http://lindavictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0