förskyld

I söndags morse vaknade jag upp med en hemsk känsla av att en förskylning är på väg. Ingen snorig, rinnig förskylning, utan en trorr. Torr, kliig (HUR fan stavas det?!) (K-l-i-j-i-g) hostig och hes förskylning. Jobbigt värre. Min hals klias sönder innifrån och jag kan nästan svära att hostan snart bryter ut. Jälvar också. Då måste man till läkarn. Igen. Det sitter ju fint. Dem tror redan att jag missbrukar den där jälva medicinen. Några flaskor per år, det är väl ingenting? Eller? 

Är hemma hos mika. Väntar på att han ska komma hem så han kan läsa mr tom för mig! ;) O sen ska vi se på julkalendrar. Mysteriet på greveholm, Trolltider och jul i kapernaum har mika lånat från hans kusin. JATACK! Han är o jobbar så förmiddagen har jag spenderat med Hanna. Hans äldre syster. Vi har tittat på tv o ätit amerikanska pannkakor. Myspysigt!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0