Blir det en flytt?

Sitter o kikar lite på vänner. Idag var min första dag på Kalmarsand. Jo, jag börjar jobba där. Men kommer att vara kvar på aronsborg som vanligt ändå :) Trivs alldeles för bra för att lägga ner det. O så som det ser ut nu kan jag absolut göra båda två! :)

Är ledig nu en vecka iallafall. På onsdag morgon åker vi till Norrland. Upp till faster o hennes mans hotell, silverhatten. Jag, Mika, pappa och kanske Denice. Ja, hon är oplanerad. O det är jag också. För jag har varken börjat tvätta eller packa. Det måste jag göra,.. typ nu.. I norrland blir det iallafall leva lite lyxliv, en vecka på hotellet med god mat och sköna sängar. Åka skidor o snöskoter, grilla på isen osv på dagarna. Njuta av det fina vädret. Sola.. mmmm... Träffa kusinerna o farmor o farfar! O så gammelmormor kanske?

Nu har iallafall jag ett spikat jobb o är ganska redo för att flytta. Vi har nämligen ett erbjudande sattsäga. 1 maj. Linnsans lägenhet i Kungsängen, tibble. Ska vi, ska vi inte? Mika skulle behöva ett sommarjobb dock.. Den 13onde maj har jag o mika btw ett år! Tiden går fort när man har roligt :) Men herrejävlar vilket underbart (snart) år vi har haft!

Nej, nu måste jag sätta igång. Tvätta tvätta.. Om några timmar kommer älsklingsmika o han har lovat mig en myskväll!!

Sen måste jag säga att jag saknar alla mina tjejer!! Vi måste ses?! Varför ses vi inte?  Lördag den 18onde? Vad sägs? Bokat? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0