åh jag är lycklig!!

Nu var det visst 3 veckor sedan jag bloggade sist. Inte alls ok. Ska verkligen försöka bättra mig. Var ju trots allt därför jag drog upp det här med bloggandet igen. Är dessvärre rädd att det inte kommer bli så mycket bättre. Nej, inte än på ett tag iallafall. Det är nämligen rätt fullt upp nu, kommande veckor. O så vet vi ju inte när internet kommer igång?

Jo. Nu kommer nyheten!
Den första/andra maj, (fred,lörd) flyttar jag o mika ihop! En etta. 45kvm. Hjortronv. 9 i tibble (kungsängen). Det känns sjukt bra. Ska bli underbart att få bo ihop och det ska bli så roligt o skönt att flytta! Vi har varit på ikea och köpt en massa grejjer och nu ska jag ner i källaren här o rota fram lite behövliga prylar. Jobbar hela veckan sedan, (förutom fredag) så det är mycket som måste ordnas med innan. Gaaah!!! förstår ni om jag är nervöööööös..... pirrig i hela kroppen.

Jobbar iallafall på Kalmarsand nu också. Andra dagen idag. Det är rätt så kul. Jobbar oftast bara till fyra vilket innebär att jag fortfarande kommer ta kvällar på arons. :) Så det känns jätte bra.

I veckan fyllde josse år så vi firade henne i lördags. Det var super trevligt! Så kul att träffa tjejorna lite :) Nu är det bara A som det var en evighet sedan jag hängde lite med :p

nej, nu får dt vara nog!  Skriver snart igen... (kanske) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0